Acerca de
LinkedIn fejlődési számok, statisztika, demográfiai adatok és érdekességek
A LinkedIn felhasználók száma összesen:
756 millió
Utolsó frissítés: 21/06/21
Az aktív LinkedIn felhasználók száma Európában:
198 millió+
Utolsó frissítés: 21/06/21
Aktív munkakeresők a LinkedIn-en:
15 millió+
Utolsó frissítés: 21/06/21
Magyar felhasználók száma a LinkedIn-en:
1,1 millió +
Utolsó frissítés: 21/06/21
Linkedin demográfiai adatok
-
A Linkedin -felhasználók több mint 74% -a az Egyesült Államokon kívülről származik.
-
A nők a teljes LinkedIn -felhasználók 43,1% -át teszik ki, míg a LinkedIn felhasználók 56,9% -a férfi.
-
A legtöbb LinkedIn -felhasználót elérő korcsoport 25 és 34 év között van, 60,1% A főiskolai vagy annál magasabb végzettségű internetezők 50% -a használja a LinkedInt.
-
A LinkedIn -felhasználók átlagos jövedelme jelenleg évi 46 644 dollár.
-
61 millió felső szintű befolyásoló és 65 millió döntéshozó van a LinkedIn-en.
-
17 millió véleményvezér és 10 millió C-szintű vezető van a LinkedIn-en.
A LinkedIn felhasználók száma évről-évre
2010 - 78 M
2011 - 116 M
2012 - 174 M
2013 - 238 M
2014 - 313 M
2015 - 380 M
2016 - 450 M
2017 - 490 M
2018 - 556 M
2019 - 604 M
2020 - 690 M
Q1 2021 - 756 M
LinkedIn használati szokás statisztika
-
40 millió ember használja hetente a LinkedInt álláskeresésre
-
A LinkedIn -en percenként 3 embert vesznek fel.
-
2020 -ban 55% -kal nőtt a beszélgetések száma a LinkedIn -en
-
A LinkedIn teljes forgalmának 57%-a mobil eszközökről származik
-
A tartalmak iránti elkötelezettség 80% -a a Mobile -ból származik.
-
Az alkalmazottak 14x nagyobb valószínűséggel osztanak meg tartalmat a munkáltatóiktól, mint bármely más típusú tartalmat a LinkedIn-en.
Cégek száma a LinkedIn-en
2017 - 18 millió
2018 - 26 millió
2019 - 30 millió
2020 - 50 millió
Q1 2021 - 57 millió
Marketing tartalmak statisztikái
-
Évente 280 milliárd hírcsatorna frissítést tekintenek meg.
-
A LinkedIn a B2B webhelyekre és blogokra irányuló közösségi forgalom több mint 50%-át teszi ki a LinkedIn.
-
A B2B marketingszakemberek 92%-a használja a LinkedInt a digitális marketing stratégiájukban.
-
A LinkedIn tartalmak 60%-kal nőttek 2020 -ban
-
A LinkedIn élő közvetítések 437% -kal nőttek 2020 -ban
-
2 millió aktív tartalomkészítő van a LinkedIn-en.
-
A hosszú formátumú tartalom (1900+ szó) jobban teljesít a
-
1M+ LinkedIn felhasználó hetente tesz közzé tartalmat
-
Az olvasók 45%-a a vállalatok felső vezetése alá tartozik.
-
A képekkel ellátott bejegyzések 2x nagyobb reakciót kapnak.
-
Csak 3 millió felhasználó oszt meg tartalmat heti rendszerességgel.
-
Az 5,7 vagy 9 címsorra osztott bejegyzések teljesítenek a legjobban.
-
A 40-49 karakter közötti cikkek teljesítenek a legjobban A videó nélküli cikkek jobban teljesítenek, mint a videót tartalmazó cikkek.
-
A videókat natív módon a legjobb feltölteni a LinkedIn-re.
LinkedIn fizetett hirdetések statisztikái
Érdekességek
-
Egy átlagos LinkedIn bejegyzés 21 iparágat és 9 országot ér el
-
A vezetők a LinkedIn-t minősítik a legjobb választásnak a szakmailag releváns tartalomhoz
-
A LinkedIn a legmegbízhatóbb közösségi média platform.
-
7x nagyobb valószínűséggel találnak meg, ha van profilképed a LinkedIn-en.
-
Ha legalább 2 korábbi munkatapasztalatot is tartalmaz a profilod, 12 -szer nagyobb valószínűséggel találnak meg a LinkedIn-en.
-
Egy teljesen feltöltött LinkedIn profil 21-szer több profilmegtekintést és 36-szor több üzenetet kap, mint a hiányos profilok.
-
A LinkedIn-ben 35 000 készség szerepel.
-
A LinkedIn jelenleg 24 nyelven érhető el.
-
Minden hónapban 100 M álláspályázat jelenik meg a LinkedIn -en.
-
Naponta 2 millió bejegyzés, cikk és videó jelenik meg.
-
6 millió informatikai döntéshozó van a LinkedIn-en.
-
Egy átlagos vezérigazgató 930 kapcsolattal rendelkezik.
-
A toborzók több mint 95%-a rendszeresen használja a LinkedInt.
-
A LinkedIn üzenethirdetések 40% -os konverziós arányt biztosítanak.