Acerca de

LinkedIn fejlődési számok, statisztika, demográfiai adatok és érdekességek
A LinkedIn felhasználók száma összesen:
1,15 Mrd
A Statista előrejelzése szerint a LinkedIn globális felhasználói bázisa 2024 és 2028 között várhatóan 22,3%-kal, azaz összesen 171,9 millióval fog növekedni, elérve a 942,84 millió felhasználót 2028-ra.
Utolsó frissítés: 16/01/2025
Az aktív LinkedIn felhasználók száma Európában:
300 millió+
Utolsó frissítés: 16/01/2025
Aktív munkakeresők a LinkedIn-en:
65 millió hetente
Utolsó frissítés: 16/01/2025
Magyar felhasználók száma a LinkedIn-en:
1,5 millió +
Utolsó frissítés: 16/01/2025
LinkedIn demográfiai adatok
-
Nemek aránya: a felhasználók 43,6%-a nő, míg 56,5%-a férfi.
-
Korosztályi megoszlás:
-
25-34 év közöttiek: a felhasználók 50,6%-a
-
18-24 év közöttiek: 24,5%
-
35-54 év közöttiek: 21,2%
-
55 év felettiek: 3,8%
-
Földrajzi eloszlás: a felhasználók több mint 74%-a az Egyesült Államokon kívülről származik.
-
Felsővezetők és döntéshozók:
-
61 millió felső szintű befolyásoló
-
65 millió döntéshozó
-
17 millió véleményvezér
-
10 millió C-szintű vezető
A LinkedIn felhasználók száma évről-évre
2010 - 78 M
2011 - 116 M
2012 - 174 M
2013 - 238 M
2014 - 313 M
2015 - 380 M
2016 - 450 M
2017 - 490 M
2018 - 556 M
2019 - 604 M
2020 - 690 M
2021 - 774 M
2022: 875 millió
2023: 950 millió
2024: 1 milliárd
LinkedIn használati szokás statisztika
-
Hetente körülbelül 61 millió felhasználó használja a LinkedInt álláskeresésre.
-
Percenként 6 ember talál munkát a platformon keresztül.
-
A LinkedIn alkalmazás napi felhasználói aránya 16,2%, míg a havi aktív felhasználók aránya 48,5%.
-
A platform teljes forgalmának 57%-a mobil eszközökről származik.
-
A felhasználók 60%-a csatlakozott a platformhoz, hogy értékes iparági betekintést nyerjen.
-
Az alkalmazottak 14-szer nagyobb valószínűséggel osztanak meg tartalmat munkáltatóiktól, mint bármely más típusú tartalmat a LinkedIn-en.
-
A LinkedInen havonta körülbelül 10 milliárd tartalmat tekintenek meg a felhasználók.
-
Egy átlagos LinkedIn-felhasználónak körülbelül 400 kapcsolata van, de a felsővezetők gyakran 1000 feletti kapcsolati hálóval rendelkeznek.
-
Az élő közvetítések 24-szer több interakciót generálnak, mint az előre rögzített videók. Ez a funkció különösen népszerűvé vált az üzleti konferenciák és webináriumok során.
-
A LinkedInen megosztott tartalmak 80%-a egyéni posztokból áll, amelyek jobban teljesítenek, mint a vállalati oldalak posztjai.
-
A LinkedIn 200 országban érhető el, és 24 különböző nyelven használható.
Cégek száma a LinkedInen
2017 - 18 millió
2018 - 26 millió
2019 - 30 millió
2020 - 50 millió
2021 - 57 millió
2022 - 65 millió
2023 - 67 millió
2024 - 71 millió

Marketing tartalmak statisztikái
-
Évente több mint 443 milliárd hírcsatorna frissítést tekintenek meg a felhasználók, ami a platform aktív használatát tükrözi.
-
A LinkedIn a B2B webhelyekre és blogokra irányuló közösségi forgalom több mint 50%-át teszi ki, megerősítve vezető szerepét az üzleti szférában.
-
A B2B marketingszakemberek 80%-a használja a LinkedInt digitális marketing stratégiájában, kihasználva a platform nyújtotta üzleti lehetőségeket.
-
A LinkedInen megosztott tartalmak száma jelentős növekedést mutatott az elmúlt években, ami a platformon folyó aktív szakmai diskurzusokat jelzi.
-
A LinkedIn Live közvetítések megtekintései 437%-kal nőttek, ami a valós idejű tartalmak iránti fokozódó érdeklődést mutatja.
-
A platformon több mint 2 millió aktív tartalomkészítő van, akik rendszeresen osztanak meg szakmai tartalmakat.
-
Az 1900 szónál hosszabb tartalmak jobban teljesítenek, magasabb elköteleződési arányt érve el.
-
Hetente több mint 1 millió LinkedIn felhasználó tesz közzé tartalmat, hozzájárulva a platform dinamikus szakmai közösségéhez.
-
Az olvasók 45%-a a vállalatok felső vezetéséhez tartozik, ami a platform magas szintű szakmai közönségét jelzi.
-
A képekkel ellátott bejegyzések kétszer nagyobb reakciót kapnak, növelve az elköteleződést.
-
Heti rendszerességgel körülbelül 3 millió felhasználó oszt meg tartalmat, aktívan hozzájárulva a közösség életéhez.
-
Az 5, 7 vagy 9 címsorra osztott bejegyzések teljesítenek a legjobban, optimalizálva az olvasói elköteleződést.
-
A 1900-2000 karakter hosszúságú cikkek érnek el jobb teljesítményt, vonzóbbá téve a tartalmat az olvasók számára.
-
A videó nélküli cikkek jobban teljesítenek, mint a videót tartalmazók, azonban a natív módon feltöltött videók növelhetik az elköteleződést.
LinkedIn fizetett hirdetések statisztikái
Érdekességek
-
Egy átlagos LinkedIn bejegyzés 30 iparágat és 12 országot ér el
-
A vezetők a LinkedIn-t minősítik a legjobb választásnak a szakmailag releváns tartalomhoz
-
A LinkedIn a legmegbízhatóbb közösségi média platform.
-
8x nagyobb valószínűséggel találnak meg, ha van profilképed a LinkedIn-en.
-
Ha legalább 2 korábbi munkatapasztalatot is tartalmaz a profilod, 15 -szer nagyobb valószínűséggel találnak meg a LinkedIn-en.
Egy teljesen kitöltött LinkedIn-profil 24-szer több megtekintést és 40-szer több üzenetet kap, mint egy hiányos profil.
-
A LinkedIn-ben 43 000 készség szerepel.
-
A LinkedIn jelenleg 26 nyelven érhető el.
-
Minden hónapban 120 M álláspályázat jelenik meg a LinkedIn -en.
-
Naponta 3 millió bejegyzés, cikk és videó jelenik meg.
-
7,5 millió informatikai döntéshozó van a LinkedIn-en.
-
Egy átlagos vezérigazgató már 1100+ kapcsolattal rendelkezik a LinkedIn-en.
-
A toborzók több mint 96%-a rendszeresen használja a LinkedInt.
-
A LinkedIn üzenethirdetések 42% -os konverziós arányt biztosítanak.
LinkedInen való jelenlét mindenkinek hasznos. Kinek jobban, kinek kevésbé. Ha szeretnéd megtudni, hogy a te célcsoportod mekkora része van jelen a LinkedIn-en, ezáltal valaha megtérülő lenne foglalkoznod vele, díjmentesen kielemzem és átadom számodra.
