Aki tudja, csinálja. Aki nem tudja, tanítja.
top of page
Keresés

Aki tudja, csinálja. Aki nem tudja, tanítja.

Frissítve: 2021. febr. 14.

Kollégám szokta mondani, hogy ha az utcán eldobna egy téglát, biztosan egy Coach-ra vagy egy "Online Marketing Specialistára" esne. Hát igen, mostanra sokan valamilyen terület specialistái lettek... és mivel már a neve mögé írta ezt, akkor az úgy is van.

Jómagam tiszteletben tartom emberek elhivatottságát, önképét és elhiszem, amit állítanak magukról, mindaddig amíg be nem bizonyosodik annak ellenkezője. :) Közmondásoknál maradva, amit ezután olvasol arról csak annyit, hogy akinek nem inge...


Szóval so sorry, de amikor két hetente keres meg minket étékesítési tréner, motivációs előadó, Coach és még sorolhatnám, hogy diplomatikusan megfogalmazva adjunk már munkát neki, ráadásul mindezt miután felfesti, hogy mekkora nagy király, mert már 25 éve tréner, akkor egyetlen egy kérdés fogalmazódik meg:




"Ha ennyire jó tréner vagy az értékesítésben, akkor miért nem tudod önmagad eladni?"


Mert hát az áll trénernek, aki amúgy maga is sikeres értékesítő volt, vagy nem??!

Hát a válasz sajnos, nem.


A brandépítés és a marketing nagyon jó, és szükséges dolog. DE soha ne feledjük, egyszer eljön egy pont, amikor el kell tudd adni önmagad, a céged, a terméked / szolgáltatásod, stb. Na és itt szokott megállni a tudomány. Főleg amikor saját magunkért, a saját szolgáltatásunkért kell elkérni a pénzt. Húúú ez tényleg nem könnyű, de erre is vannak megoldások, nem is egy.


Ugyanez a helyzet a lead generálással, ügyfélszerzéssel éééés a hideghívással is. Bizonyos embereknek, akik nagyon is jók a szakmájukban mégis egyszerűen ez a terület kényelmetlen, kellemetlen számukra. Ennek számos oka lehet. Az sem biztos, hogy feltétlenül nekik kell ezt csinálni. Nos ilyenkor szoktam én a BRANDin képbe kerülni.



Ha kell tanítom, de leginkább csinálom az eredményeket. Nem mindegy, hogy mit kommunikálsz magadról, a szolgáltatásodról, ahhoz, hogy felkeltsd az érdeklődést. Van, hogy szemérmetlenül "le kell szólítani" az online térbe a potenciális ügyfelet, és van, hogy nem. Mindennek meg van a technikája, ez is egy szakma, ugyanúgy, mint a tied. Szoktam volt mondani az ügyfeleimnek, az a jó az együttműködésünkben, hogy mindenki azt csinálhatja, amihez ért.

Ezt adja a BRANDin, a szabadságot, hogy azt csinálhasd, amihez igazán értesz.




614 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page