top of page
IMG_2421_edited.jpg

tartalom,

AMI ELAD

  • LinkedIn

Linked

Egy online workshop arról, hogyan, mikor és mit érdemes posztolnod LinkedIn-en 

2024. Február 28. és 29.

Miért gyere el?

Posztjaiddal a reflektorfénybe kerülsz

Ezen a workshopon megmutatjuk, hogyan tudsz olyan posztokat írni, amivel a potenciális vevőid körében elismertségre tudsz szert tenni.

20%-kal nagyobb közönséget fogsz elérni

A LinkedIn algoritmus annyira ismeretlen még a magyar piacon, hogy ezért kevesen tudják, hogy mikor és hogyan érdemes posztolni. Ezt fogjuk megmutatni a workshopon. 

LinkedIn felhasználók által kedvelt tartalmak

A workshopon átvesszük nem csak a tartalmi és technikai követelményeket, de azt is, hogy mik azok a tartalmak, amelyeket kedvelnek a felhasználók

Workshop programja

LinkedIn poszt típusok

Számos posztolás forma létezik LinkedIn-en és közelítőleg sem mindegy, hogy mikor melyiket használd. 

LinkedIn algoritmus alapok

Szokták mondani, hogy ha nem tudod átugrani akkor kerüld meg. Hát itt olyan trükköket mutatok, amivel manipulálni tudod a LinkedIn algoritmusát. Ezzel legalább 20%-kal nagyobb eléréseket tudsz elérni. 

A közönséged hívó szavai

Mi az a marketing kommunikáció, ami megragadja potenciális partnereid figyelmét? Hogyan kell felépítened ahhoz, hogy a legnagyobb hatást érd el?

Tartalom mátrix

3 terület (negyedévet lefedő) amiről ha posztolsz LinkedIn-en garantáltan megmozgatja a közönséget. 

A poszt írás lépései

Hogy ne az ihletre várj, hanem annál inkább egy tervezett időpontban bármikor képes legyél ütős posztokat írni hétről-hétre.

Több információ 1

Kinek szól a workshop?

Több informácó 2
Colleagues at Work

Azoknak, akik néha-néha posztolnak, de szeretnék ha több emberhez eljutnának a posztjaik

Audience and Lecturer

Azoknak, akik még soha nem posztoltak, mert nem tudják, hogy álljanak neki, de tudják, hogy kellene

Professional Female

Azoknak, akik professzionális ismertséget szeretnének elérni a LinkedInen

Előadók

Több információ 3
8006km_edited_edited.png
IMG_4267_edited_edited.jpg

Széphegyi Kitti
LinkedIn specialista

  • Széphegyi Kitti LinkedIn

A BRANDin 2020-ban született a koronavírus berobbanása után. Ügyfeleink sorra arról számoltak be, hogy nehezebben tudnak új ügyfeleket szerezni, illetve már azok az értékesítési módszerek nem működnek, amiket korábban használtak. Így kidolgoztunk egy olyan technológiát, amely a LinkedIn segítségével, potenciális, fizetőképes ügyfelekhez juttatja a cégeket. Ez jóval kedvezőbb és fenntarthatóbb, mint bármelyik eddig ismert social media vagy egyéb hirdetési csatorna. Jómagam nem hiszek a "suszter cipője mondásban", ugyanis a saját LinkedIn profilomon közel 16.000 követő van és posztjaim az elmúlt 1 évben több, mint fél millió emberhez jutottak el fizetett hirdetés nélkül. A cégünk teljes forgalma a LinkedIn-ről érkező megkeresésekből generálódik.

Szerepi Zsolt
Content Marketing Specialist

  • Szerepi Zsolt LinkedIn

Több, mint 30 éve dolgozom az üzleti életben és foglalkozom értékesítéssel. Voltam a Microsoft, Vodafone és Westel 900 közép-és felső vezetője is.
Fő profilom a brand építés és az értékesítés fejlesztés, azaz minden olyan tevékenység, amivel egy céget, egy személyt reflektorfénybe tudok helyezni. 
Az ügyfelek tartalmait úgy "komponáljuk meg", hogy az első hónap után sorra arról számolnak be, hogy lépten-nyomon megdicsérik őket a jól sikerült LinkedIn posztjaik miatt.

Ugyanis mi, folyamatosan az értékesítési és tárgyalási nézőpontból készítünk tartalmakat. Ez az ami pozícionálja és eladja az ügyfeleinket.

IMG_9171_edited_edited.jpg

IDŐPONT

Regisztrácó

A workshop 2 fél nap. Mindkét nap 13:00-16:30-ig. Legközelebbi időpont:

2024.02.28. és 2024.02.29. 13:00-16:30

*a workshop online, élő (Zoom), nem visszanézhető, az előadók és a résztvevők nem járulnak hozzá a worskhop rögzítéséhez 

AJÁNLATKÉRÉS

bottom of page