"Kicsiként" bejutni nagy cégekhez lehetetlen… vagy mégsem?"
top of page
Keresés

"Kicsiként" bejutni nagy cégekhez lehetetlen… vagy mégsem?"

Ha annyi pénzem lenne, ahányszor azt hallottam értékesítőktől, cégvezetőktől, hogy:

"mi túl kicsik vagyunk",

"a nagy multikhoz nem lehet bejutni... oda születni kell" és a többi, akkor már multimilliomos lennék. :)


Komolyra fordítva, persze lehetne kezdeni a különféle önfejlesztő mantrákkal, hogy: "higgy önmagadban..." meg az már rég rossz ha valaki ezt gondolja, stb. Persze tudom, lehetne innen is kezdeni. De a világot nem akarom megjavítani, legalábbis egyenlőre nem. :)


Szóval igenis a magyar KKV cégvezetők nagyon nagy százaléka, közel a fele, gondolja azt, hogy ahhoz, hogy multi cégekhez be tudjanak szállítani, ahhoz nem elég nagyok, nem elég ismertek vagy egyéb kissebségi komplexusnak tűnő jelzőt használnak.


Az igazság az, hogy okkal hiszik ezt.


Okkal érezhetik magukat kicsinek, ismeretlennek, gyengének, alul pozícionáltnak. Viszont egy dologgal nem értek egyet. Ha így érzik, akkor valójában nem azért érzik így, mert ténylegesen kicsik, vagy ténylegesen alul pozícionáltak. Kizárólag egyetlen egy dolog miatt érezhetik így: a nem megfelelő marketing kommunikáció, nem megfelelően felépített brand, azaz jelenlét miatt. Mindennek ez az eredője.


Tudom, most sokan még bólintanak is egyet, elismerve, hogy nem mondok hülyeséget, de a brand építés meg a marketing olyan urimulatság, amire nekik nem telik. Sorry, nem szoktam látványosan és nyíltan ellene menni a leendő ügyfeleim véleményének, de ha most így gondolod, akkor tévedsz. Nyilván mindennek megvan az ára. A brand építésnek is. Viszont ugyanúgy ahogy ennek is meg vannak a szintjei: a pár ezertől a milliókig.


Ha egy "kis" cég be akar szállítani, be akar jutni nagyobb cégekhez, multikhoz, akkor a legjobb pozicionáló, azaz brand építő módszer és csatorna erre a Linkedin.


Itt a nagy cégek döntéshozói nagyon nagy százalékban jelen vannak. (ha érdekel díjmentesen végzünk neked egy kalkulációt, hogy a te döntéshozóid, célcsoportod mekkora része van itt jelen-itt kérd: www.brandin.hu )


Ráadásul itt nem sörétes puskával, hanem sniper-rel tudod "levadászni" a lehetséges ügyféljelölteket. (Cikk a témában)


A Linkedin marketing nem egy atomfizika.

Viszont van egy nagyon nagy nehézsége is, amin sokan elvéreznek: CSINÁLNI KELL!


Ha te inkább megveszed más idejét és nem a sajátodat "adod" el, akkor jelentem mi a csinálásban jók vagyunk. :)


Lépj szintet te is!


219 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page